Loveline Untuk Goo Dae Young dan Baek Soo Ji?

Saya menolak ada loveline untuk Goo Dae Young sebagai syarat untuk saya mengikuti Let’s Eat season 2 dengan sepenuh hati. Tapi sepanjang 4 episode Let’s Eat 2 ketakutan saya makin menjadi-jadi, apakah Goo Dae Young resmi move on dari Soo Kyung dengan memacari Soo Ji nantinya? Eh perasaan Dae Young sudah move on sepenuhnya dari Soo Kyung😦

Dae Young dan Soo Ji chemistry nya bagus dan saya sama sekali tidak mengelak chemistry mereka apik terjalin dalam waktu relatif singkat. Namun saya terlanjur kepincut Dae Young dan Soo Kyung padahal saya tidak pernah meminta jika keduanya diberi loveline semasa tayang season 1 dulu. Ah gimana sih, demi Dujun saya pasrah dan kalaupun Dae Young Soo Ji diberi loveline tidak apa-apa asalkan Let’s Eat 2 menjadi seru.

10 pemikiran pada “Loveline Untuk Goo Dae Young dan Baek Soo Ji?

Tinggalkan Balasan

